Logo dla firmy – dlaczego warto wybrać profesjonalny projekt?

Logo dla firmy – dlaczego warto wybrać profesjonalny projekt?

Logo jest częścią identyfikacji wizualnej firmy. Nadaje ton firmie i jej produktom. Logo firmy może również odzwierciedlać jej wartości i kulturę. Dobrze zaprojektowane logo zapadnie w pamięć na długie lata i przyciąga uwagę klientów. Logotyp lub logo powinno stanowić spójną i integralną część całej identyfikacji wizualnej marki, dlatego warto zainwestować i zaprojektowanie logotypu oddać specjalistom.

Zlecę wykonanie logo – na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy?

Dobry grafik, mający doświadczenie i wiedzę na temat tworzenia logotypów i logo będzie potrzebował szeregu informacji dotyczącego projektu. Jeżeli projekt ma być zrealizowany profesjonalnie grafik musi wiedzieć: jaki jest charakter Twojej działalności? Jak wygląda Twoja identyfikacja wizualna? Jak wygląda Twoja strona Internetowa? Gdzie masz zamiar umieścić swoje logo lub logotyp? Mając te informacje, profesjonalny grafik jest w stanie wykonać logotyp lub logo, które w subtelny sposób będzie przedstawiać to czym się zajmujesz lub jaka jest wizja i misja Twojej firmy.  Kiedy przekażemy wszystkie informacje grafikowi, warto zapytać go, na jakich programach pracuje. Wówczas może okazać się, że Twój „grafik” nie korzysta z profesjonalnych narzędzi do tworzenia grafik takich jak Adobe Illustrator ale chce zrobić gotowca w Canvie lub innym prostym programie do tworzenie prostych grafik lub generatorów logo.

Logo czy logotyp – co wybrać?

Wiele osób szukających projektu logo dla firmy nie zdaje sobie sprawy z różnicy pomiędzy logiem a logotypem. Rozróżnienie tych dwóch pojęć jest szczególnie ważne w kontakcie z wykonawcą naszego projektu. Kiedy zamawiamy logo dla naszej firmy, dla grafika oznacza to, że zamawiamy znak graficzny lub symbol, który zawiera również napis, np. slogan lub nazwę firmy. Natomiast kiedy zamawiamy logotyp dla firmy, dla grafika oznacza to, że zamawiamy wyłącznie zaprojektowany napis z nazwą firmy lub marki.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Ostatnie wpisy

Jak przygotować się do założenia strony internetowej?

Jak przygotować się do założenia strony internetowej?

Kto zrobi Twoją stronę internetową dla firmy? Strona Internetowa firmy jest strategicznym elementem jeżeli chcesz pozyskiwać klientów nie tylko lokalnie ale również na szeroką skalę. Może się okazać, że inwestycja w postaci profesionalnej strony internetowej dla...

Wizytówki dla firm – jak wybrać odpowiednie?

Wizytówki dla firm – jak wybrać odpowiednie?

Wizytówki dla firm jest nieodłącznym elementem każdego biznesu. Te małe eleganckie kartoniki pozwalają na wymianę kontaktów oraz dają subtelny sposób na pokazania swojej marki drugiej osobie. Obecnie ze względu na możliwość skorzystania z profesjonalnej pomocy...